tisdag 22 februari 2011

Blå är min färg!

Har pysslat lite med att ändra utseende på bloggen, den gröna färgen jag hade innan var jag aldrig riktigt nöjd med. Blått är ju MIN färg så nu blev det bättre.Jag har försökt ändra så headern inte ska vara så stor men jag kan inte..är det någon som vet hur man gör collage osv av flera bilder istället...gör ni det i era vanliga fotoprogram eller gör ni det på blogger??

Idag snöar det igen på österlen....pust!!



Igår var jag tvungen att stanna bilen för att fotografera denna fina himmel (igen! har fått dille på att fotta fina saker som sker på vår himmel). Det var alldeles grå himmel förutom på en yta som solen lyste ner igenom och havet blänkte så vackert. Skulle inte kunna bo nånstans där jag inte kunde se eller uppleva havet, det är nått alldeles speciellt med havet.


5 kommentarer:

  1. Vilken fin himmel. Den du visade i blommig fredag för en tid sen var ju helt underbar. Havet är magiskt. Fin blogg du har hoppas det är ok att jag lägger till dig bland trädgårdsbloggar jag läser. Ha en fin dag/Gela

    SvaraRadera
  2. Jag lagade mina header i Photoscape men det finns säkert flera program. Himla fina himlar :)

    SvaraRadera
  3. O det är så härliga bilder du visar!Jag gillar verkligen såna där lite ödsliga bilder.O havet...
    Fint med det blåa snygg nyans!
    Kram från mig!

    SvaraRadera
  4. Så fint, så fint! Nu blev jag grön (hihi) av avund!!!! Även om jag inte känner dig, så känns det som att blått är du.
    Vi här uppe vid Smålandskusten har också fått snö. Mindre kul :/
    Ha en fortsatt fin vecka i snödrivorna!

    SvaraRadera
  5. Vad fint det blev med det blåa!!!!

    Visst är havet speciellt!!! Tycker även en skogsmulle som jag :) Men jag vet inte om jag skulle trivas med att bo vid havet. Havet har alltid varit synonymt med sommar och semester. Min mormor och morfar hade stuga på västkusten där jag tillbringade en hel del sommartid under uppväxten.
    Din himmel & hav bild var fantastiskt vacker, jag förstår att du stannade bilen och fotade.
    Kram Elinore

    SvaraRadera

Skriver du en liten hälsning så blir jag jätteglad!